FANDOM

Sběratelské karty Karty se řadí do dvou sérií po patnácti kartách.Jedna série je modrá, a jsou na ní kladní "hrdinové" , druhá červená, a tam najdete například různá monstra a pod., červená série představuje zlé "hrdiny".

Karty každé série jsou očíslované od 1 do 15, každá série se pak dělí na 3 edice C,B,A. A karty by měly být platinová edice a mělo by být nejobtížnější je získat. Karty s čísli 1 až 8 (v prvních řádkách tabulek) jsou edice C, karty 9 až 12 (druhý řádek) - edice B, a poslední 3 karty jsou A.

Užitek: Nejsou, alespoň pokud je mi známo k ničemu jinému, než ke splnění questu, jehož zadavatel stojí ve Fabulexu a chce po vás, abyste mu ukázali kompletní modrou i červenou sérii karet.Jeden kluk (hnědovlasý Otelo) ve městě kde jste najmuli Gilberta na dobytí hradu (v Marvecii) po vás chce ukázat kartu Tidus a dá vám za to Regina. Jinak neslouží k ničemu, alespoň co mi je známo.

Jak je získat:Je to různé,nějaké vám někdo jen tak nabídne na ulici, jiné si budete muset vydobít ze zamčených truhel, jiné zas dostanete za splnění nějakého questu. Příklad:Po dobytí hradu správce běžte za Lennou, a ona vám jako svůj vděk předá jednu kartu.

Karty
Modrá série
Maya Sophia Nela Klarth Regina Eleonor Zelos Lyude
Cloud Archer Ichigo Hitsugaya
Seifer Sephiroth Tidus
Červená série
Dire Wolf Battum Skeleton Red Bug Ghost Zombie Umikani Man Eater
Dark Saber Skoll Golem Coeurl
Gryph Great Widow Manticore
Magic Root

Tento článek je příliš stručný nebo neobsahuje důležité informace.
Můžete pomoci tím, že jej vhodně rozšíříte.